Cand vine vorba de SEO, este vorba despre urmarea unei strategii corecte. SEO este modalitatea cea mai rentabila de a aduce vizitatori noi pe site-ul dvs. Dar, nu exista o metoda secreta de a ajunge numarul unu in cautarile Google. Cu toate acestea, puteti obtine rezultate excelente si puteti imbunatati considerabil clasamentele dvs. organice prin aplicarea celor mai bune practici SEO. Printre ele se numara advertorialele – articole platite.
Pentru a scrie cel mai bun articol despre un anumit subiect, efectuati cercetarile si verificati ce articole se clasifica deja in Google, pentru cuvintele dvs. cheie. Trebuie sa gasiti postari care s-au dovedit a fi de succes pe social media si, de asemenea, la atragerea de backlink. O alta metoda de promovare a unui site este prin utilizarea de articole platite.
Advertoriale – articole platite
Un advertorial combina un editorial cu publicitatea: un articol bine platit, interesant si atractiv, care cuprinde sfaturi utile, care au ca scop promovarea unui produs, serviciu sau marca, pentru a genera trafic si pentru a imbunatati / mentine pozitiile site-ului in cautari.
Este o buna alternativa la reclame, cum ar fi reclamele sau bannerele, deoarece acesta informeaza, este util si mai putin obositor. Acest tip de publicitate este considerat una dintre cele mai eficiente modalitati de promovare si face parte din procesul de construire a link-urilor unui site web.
Advertorialele – articole platite – nu sunt noi. Cu toate acestea, pentru marketerii de continut, acestea reprezinta unul dintre numeroasele canale de promovare diferite cu care pot obtine continut de marca in fata unor segmente de public noi. Cuvantul “advertorial” in sine este casatoria cuvintelor “editorial” si “publicitate”. Advertorialele sunt o metoda eficienta de promovare seo – abcseo.ro – pentru a creste vizibilitatea site-ul dvs.
Promovare seo – abcseo.ro – cu ajutorul advertorialelor
Desi advertorialele sunt bine evaluate si prezente in cele mai multe campanii de optimizare, trebuie sa fim constienti inca de la inceput de avantajele si dezavantajele sau riscurile care trebuie intreprinse. Iata principalele avantaje:
Atragerea atentiei – daca publicitatea apare ca un articol obisnuit in redactia pe care o prezinta (in prezent, aceasta se aplica si mediului online), se citeste de sase ori. Acest lucru se datoreaza faptului ca oamenii citesc mai angajat un articol informativ si interesant decat o publicitate simpla sau un text pe un banner.
Credibilitate – Advertorialele (articole platite) au prioritate in acest sens pe multe alte tipuri de publicitate. De ce? Deoarece, de cele mai multe ori, ele fac o poveste bine sortita si bine conceputa, care enumera subtil calitatile unui produs sau al unei marci. Nu trebuie sa ignorati faptul ca astfel de articole platite pot (sau nu pot) sa obtina autoritatea sursei in care sunt publicate. Articolul platit va fi mai credibil daca este postat pe un site de renume.
Realizarea procesului de construire a link-urilor intr-un mod natural, adecvat pentru motoarele de cautare. Cele mai valoroase backlink-uri provin din posturi si articole publicate pe site-uri web (cu autoritate superioara) si contribuie la cresterea vizibilitatii in cautari.
Ele stimuleaza procesul de indexare al paginilor, ceea ce sporeste vizibilitatea si conduce la pozitiile cele mai inalte posibile, bazate pe anumite cuvinte cheie in cautari.
Cresterea vizibilitatii si o mai buna pozitionare in cadrul rezultatelor cautarii organice au fost recent obiective principale pentru proprietarii multor site-uri web. Bineinteles, o vizibilitate mai buna presupune o autoritate superioara, dar si posibilitatea de a creste rata de conversie, ceea ce aduce venituri mai mari.
Indiferent de ce nisa este site-ul dvs., atunci cand incepeti sa scrieti un articol, oferiti intotdeauna continut util si de calitate. Daca oferiti utilizatorilor informatiile pe care le doresc, continutul dvs. poate fi atat de lung cat aveti nevoie. Cu toate acestea, retineti ca articolele mai lungi au tendinta sa fie mai bine clasate de Google.
Toate aceste avantaje pot fi obtinute numai daca publicam articole exemplare, continutul fiind scris nu pentru motoarele de cautare, ci, in primul rand, pentru publicul tinta.